Zrealizowane
HISZPANKA (2015)
Film fabularny, thriller, Polska, reż. Łukasz Barczyk, produkcja Studio Filmowe Kadr, Instytucja Filmowa Film-Art, koprodukcja ALVERNIA STUDIOS
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: pion oświetlenia, agregaty, catering
Postprodukcja:
VFX: napisy początkowe i końcowe, inne ujęcia
DI: transfery one-light, dailies, 2K digital intermediate (skanowanie, naświetlanie 35 mm)
Laboratorium: wywołanie negatywu
Obce Ciało (2014)
Film fabularny, dramat, reż. Krzysztof Zanussi, produkcja Studio Filmowe TOR
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Pani z Przedszkola (2014)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Marcin Krzyształowicz, produkcja Skorpion Arte
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: kran, oświetlenie, agregat, catering
Serce, serduszko (2014)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Jan Jakub Kolski, produkcja Tramway sp. z o.o., KOPRODUKCJA ALVERNIA STUDIOS
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: kamera i obiektywy, grip ( wózek, kran), pion oświetlenia, agregaty
Postprodukcja:
DI: korekcja kolorów, filmout, DCP, mastery HD i SD
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu, zgranie finalne i kodowanie Dolby, przygotowanie materiałów wyjściowych, w tym miksów telewizyjnych
Laboratorium: wywołanie negatywu Digital Intermediate
Kochanie, chyba cię zabiłem (2014)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Jakub Nieścierow, produkcja Studio Filmowe Kalejdoskop
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: pion oświetlenia, grip, dźwięk na planie
Postprodukcja:
Dźwięk: postprodukcja dźwięku, zgranie finalne
Fotograf (2015)
Film fabularny, kryminalny, Polska, reż. Waldemar Krzystek, produkcja Kosmos Film
Postprodukcja:
Dźwięk: nagranie muzyki
Obywatel (2014)
Film fabularny, dramat, reż. Jerzy Stuhr, produkcja Opus Film
Postprodukcja:
Dźwięk: nagranie muzyki
Powstanie Warszawskie (2014)
Film fabularny, dramat wojenny, Polska, producent Muzeum Powstania Warszawskiego
Postprodukcja:
Dźwięk: nagranie muzyki
15 stron świata (2014)
Film dokumentalny, Polska – Niemcy, reż. Zuzanna Solakiewicz, produkcja Endorfina Studio
Postprodukcja:
VFX: efekty specjalne
DI: skanowanie, kolor korekcja, deliverable
Laboratorium: transfery one-light
Bogowie (2014)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Łukasz Palkowski, produkcja Watchout Productions
Postprodukcja:
Dźwięk: postprodukcja dźwięku, zgranie finalne filmu
Space Age (2014)
Film TV, sci-fi, UK, reż. Lawrence Gough, produkcja Hillbilly Television, Different Pictures, FremantleMedia UK dla Sky Arts
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: produkcja wykonawcza, kamery, oświetlenie, grip, rejestracja dźwięku, video assist, ekipa na plan zdjęciowy, hale zdjęciowe, budowa dekoracji, catering, transport, scenografia, rekwizyty, charakteryzacja, kostiumografia
Postprodukcja:
VFX : wszystkie ujęcia, montaż na planie
Kamienie na szaniec (2014)
Film fabularny, dramat, reż. Robert Gliński, produkcja Monolith Films
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Postprodukcja:
Dźwięk: zgranie finalne, tony międzynarodowe
Jack Strong (2014)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Władysław Pasikowski, produkcja Scorpio Studio
Postprodukcja:
DI: digital intermediate (skanowanie), transfery one-light, dailies, skanowanie
Laboratorium: wywołanie negatywu
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Pod Mocnym Aniołem (2013)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Wojciech Smarzowski, produkcja Profil Film
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: motion control
Postprodukcja:
Dźwięk: zgranie finalne
Jeziorak (2014)
Film fabularny, dramat, Polska, reż Michał Otłowski, produkcja WFDiF
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: pion oświetlenia, dźwięk na planie
Miasto 44 (2014)
Film fabularny, historyczny, reż. Jan Komasa, produkcja Akson Studio
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: kamery i obiektywy, agregat
Postprodukcja:
DI: digital intermediate (skanowanie 4K), transfer negatywu, dailies
Dźwięk: nagranie i miks muzyki, zgranie finalne
Laboratorium: wywołanie negatywu
Zbliżenia (2014)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Magdalena Piekorz, Studio Filmowe TOR
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: grip, kamera
Postprodukcja:
VFX: czołówka, ujęcia efektowe
DI: digital intermediate (skanowanie, korekcja kolorów), mastery HD i SD, DVD, transfery one- light, dailies
Dźwięk: nagranie muzyki, zgranie finalne
Laboratorium: wywołanie negatywu
Jaskółka (2013)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Bartosz Warwas, produkcja PWSFTViT
Postprodukcja:
VFX: ujęcia efektowe w filmie
DI: korekcja kolorów, filmout, DCP, mastery HD i SD
Dźwięk: zgranie finaln
Bhaag Milkha Bhaag (2013)
Film fabularny, historyczny, India, reż. Rakeysh Omprakash Mehra, produkcja ROMP, Rajiv Tandon, P.S. Bharathi, Viacom 18 Motion Pictures
Postprodukcja:
DI: kolor korekcja
Post sound: foley, edycja dźwięku
Syberiada polska (2013)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Janusz Zaorski, produkcja Satchwell Warszawa
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu: orkiestra 29 muzyków, zgranie finalne
Gorejący Krzew (2013)
Film fabularny, dramat, Czechy, reż. Agnieszka Holland, produkcja HBO Central Europe
Rejestracja obrazu i dźwięku:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu: orkiestra 21 muzyków
Drogówka (2013)
Film fabularny, thriller, Polska, reż. Wojciech Smarzowski, produkcja Film It
Postprodukcja:
Dźwięk: zgranie finalne, kodowanie Dolby
1812.Ulanskaya Ballada (2012)
Film fabularny, historyczny, Rosja, reż. Oleg Fesenko, produkcja Central Partnership
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: wynajem hali zdjęciowej
Bejbi Blues (2012)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Katarzyna Rosłaniec, produkcja Zentropa International Poland, Mental Disorder 4
Postprodukcja:
Dźwięk: zgranie finalne, kodowanie Dolby
Pokłosie (2012)
Film fabularny, dramat, Polska, reż. Władysław Pasikowski, produkcja Apple Film Production
Produkcja:
Obsługa planu dźwiękowego: kamera i obiektywy
Kobiety bez wstydu
Film fabularny, komedia, Polska, reż. Witold Orzechowski, produkcja Atlantic Production
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: kamery i obiektywy, grip (dolly, kran), pion oświetlenia, agregaty, dźwięk na planie
100dniówk@
Film fabularny, komedia, Polska, reż. Alessandro Leone, produkcja Agresywna Banda
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: kamera i obiektywy, grip (wózek, kran), pion oświetlenia, agregaty, dźwięk na planie, wóz charakteryzatorski, garderoba, toalety, garderoba dla głównego aktora
Grand Street
Film fabularny, dramat, USA, reż. Lex Sidon, produkcja LBBK we współpracy z Atlantic Pictures i Monternia.pl
Postprodukcja:
DI: skanowanie
Wszystkie kobiety Mateusza (2012)
Film fabularny, Polska, reż. Artur „Baron” Więcek, produkcja Bereś & Baron Media Productions
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Postprodukcja:
DI: korekcja kolorów, filmout, DCP, master HD, master SD
Obława (2012)
Film fabularny, Polska, reż. Marcin Krzyształowicz, produkcja Skorpion Arte
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: światło, agregaty, garderoby, charakteryzatornie i toalety
Ostatnie piętro (2012)
Film fabularny, thriller, Polska, reż. Tadeusz Król, produkcja Sowa-Film
Postprodukcja:
DI: skanowanie, korekcja kolorów, naświetlanie 35 mm, DCP, mastery HD i SD, kopie 35mm
Labolatorium: wywołanie negatywu
W cieniu (2012)
Film fabularny, Czechy- Polska, reż. David Ondriček, prod. Bleiberg Entertainment, Barrandov Studios, Centrala, Lucky Man Films, RWE, Trigon Productions
Postprodukcja:
DI: korekcja kolorów, skanowanie, filmout, DCP, master HD, master SD
Zimorodek
Film fabularny, Polska-Francja, reż. Marcin Dudziak, prod. Oko i Ucho, A Son Image
Postprodukcja:
Laboratorium: wywołanie negatywu kamerowego, transfery one-light w rozdzielczości HD
Yeh Hai Jo Mohabbat (2012)
Film fabularny, Indie, reż. Shree Narayan Sigh, prod. Aradhana Films
Postprodukcja:
Laboratorium: wywołanie negatywu kamerowegot
The Giant Mechanical Man (2012)
Fabularny, komedia, USA, reż. Lee Kirk, produkcja Taggart Productions, Two Tall Boots
Postprodukcja:
VFX: wykonanie ponad 80 ujęć efektowych
DI: korekcja kolorów w 4K, mastery HD i SD
Arbitrage (2012)
Thriller, USA, reż. Nicholas Jarecki obsada: Richard Gere, Susan Sarandon, Tim Roth, Laetitia Casta
wyprodukowany we współpracy z Alvernia Production, efekty specjalne,
Posprodukcja:
Alvernia Studios
The Rhythm (2011)
Film fabularny, Indie, reż. Vivek Kumar, produkcja Vicky Films PVT LTD
Postprodukcja:
Labolatorium: wywołanie negatywu
Znieważona ziemia (2011)
Film fabularny, dramat, Francja – Niemcy – Polska – Ukraina, reż. Michale Boganim
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Vamps (2011)
Komedia, USA, reż. Amy Heckerling.Obsada: Sigourney Weaver, Alicia Silverstone, Krysten Ritter, Malcolm Mcdowell
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu: orkiestra 85 muzyków
Postprodukcja:
VFX: wykonanie ponad 160 ujęć efektowych
DI: korekcja kolorów, filmout, DCP, mastery HD i SD
Dźwięk: zgranie finalne i kodowanie Dolby, przygotowanie materiałów wyjściowych, w tym miksów telewizyjnych
Laboratorium: wywołanie negatywu Digital Intermediate
Azaan (2011)
Thriller, Indie, reż. Prashant Chadha.
Produkcja:
Obsługa planu filmowego: kamery i obiektywy, światło, grip, agregaty
Crulic - Droga na drugą stronę (2011)
Film animowany, Rumunia – Polska, reż. Anca Damian
Postprodukcja:
Dźwięk: pełna postprodukcja dźwięku, zgranie finalne i kodowanie Dolby, przygotowanie materiałów wyjściowych w tym miksów telewizyjnych.
Jeż Jerzy (2011)
Film animowany, Polska, reż. Wojciech Wawszczyk, Jakub Tarkowski, Tomasz Leśniak, muzyka: Jan Duszyński , wykonanie: Orkiestra Akademii Beethovenowskiej, dyrygent: Jan Duszyński
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Postprodukcja:
DI: korekcja kolorów, filmout, DCP, mastery HD i SD,
Laboratorium: wywołanie negatywu digital Intermediate
Jak się pozbyć cellulitu (2011)
Film fabularny, komedia, Polska, reż. Andrzej Saramonowicz, produkcja San Graal i Warner Bros
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: kamery i obiektywy, światło, grip, catering, toalety, agregaty
Postprodukcja:
VFX: wykonanie wszystkich ujęć efektowych do filmu
DI: skanowanie, korekcja kolorów, filmout, DCP, mastery HD i SD
Dźwięk: zgranie finalne i kodowanie Dolby
Lboratorium i transfery: wywołanie negatywu kamerowego i negatywu digital intermediate, transfery one-light w rozdzielczości HD.
Czarny czwartek. Janek Wiśniewski padł (2011)
Film fabularny, reż. Antoni Krauze, muzyka: Michał Lorenc, wykonanie: Orkiestra Akademii Beethovenowskiej, dyrygent: Tadeusz Karolak
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Opinie/Referencje:
“Zarówno studio nagraniowe jak i cały kompleks Alvernia Studios są niesamowite. Jestem bardzo usatysfakcjonowany tym, że mogę tutaj pracować” – Michał Lorenc, kompozytor
“Gdyby ktoś zapytał gdzie w Polsce chciałbym nagrywać muzykę, pierwszą moją odpowiedzią byłoby: Alvernia Studios” – Rafał Paczkowski, realizator dźwięku
Free Willy 4: Escape from Pirate's Cove (2010)
Video, familijny, USA, reż. Will Geiger, muzyka: Enis Rotthoff, wykonanie: Beethoven Academy Orchestra, dyrygent: Enis Rotthoff
Produkcja:
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Essential Killing (2010)
Film fabularny, reż. Jerzy Skolimowski (Nagroda Specjalna Jury na Festiwalu Filmowym
w Wenecji w roku 2010)
Postprodukcja:
VFX: wykonanie ponad 20 ujęć efektowych
DI: skanowanie, korekcja kolorów, filmout, DCP, mastery HD i SD
Laboratorium: wywołanie negatywu digital intermediate
Śluby panieńskie (2010)
Film fabularny, komedia, Polska, reż. Filip Bajon (najlepszy wynik polskiego Box Office
w 2010 r. – ponad 1 mln widzów)
Koproducent
Produkcja:
Obsługa planu filmowego: kamery i obiektywy, światło, grip, udźwiękowienie planu, catering, agregaty
Dźwięk: nagranie muzyki do filmu
Postprodukcja:
VFX: wykonanie wszystkich ujęć efektowych do filmu
DI: skanowanie, korekcja kolorów, filmout, DCP, mastery HD i SD
Dźwięk: pełna postprodukcja dźwięku, zgranie finalne i kodowanie Dolby, przygotowanie materiałów wyjściowych w tym miksów telewizyjnych
Laboratorium: wywołanie negatywu digital intermediate
Makbet (2010)
Adaptacja dramatu Williama Szekspira, Polska reż. Andrzej Wajda
Produkcja:
Obsługa planu zdjęciowego: światło, grip, blue screen, agregat, nadzór na planie działu VFX
Postprodukcja:
VFX: wykonanie wszystkich, ponad 240 ujęć efektowych
Erratum (2010)
Film fabularny, Polska, reż. Marek Lechki (nagroda na Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni w 2010 roku za najlepszy debiut reżyserski)
Postprodukcja:
Dźwięk: zgranie finalne i kodowanie Dolby
Alvernia Studios
Nieporaz ul. Ferdynanda Wspaniałego 132-566 Alwernia
Polska Film studio
studios@alvernia.com Studio nagrań
scoringstudio@alvernia.com Events
+ (48) 723 999 099 Kontakt dla mediów: pr@alvernia.com HR: hr@alvernia.com