Animation & Motion Editing


Dział animacji oparty na Maya i MotionBuilder porusza się płynnie we wszystkich technikach – od animacji postaci, przez animację rysunkową, aż po motion graphics. Wspierany pracami działów Motion Capture i CGI, oferuje animację postaci, symulację tłumów i animację CG twarzy.

Zakres usług:

 

Przygotowanie do produkcji
przygotowanie storyboardu, animatiku
modeling/sculping
rigging and skinning

 

Produkcja
animacja postaci
animacja rekwizytów
animacja kamery
physics simulations

Osoba do kontaktu

e-mail: studios@alvernia.com


Zapisz siÄ™ na nasz newsletter!
  • 1

    Informujemy, że w ramach serwisu internetowego Alvernia Studios stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny www.alvernia.com bez zmian ustawień oznacza, że akceptują Państwo otrzymywanie tych plików. Jednocześnie informujemy, że mogą Państwo w dowolnym momencie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce ZASTRZEŻENIA PRAWNE.

    OK