Alvernia Studios VFX Department jest gotowy do realizacji każdego rodzaju zadania. Zespół złożony z doświadczonego nadzoru, artystów i programistów z wieloletnim doświadczeniem może wprowadzić w życie najtrudniejsze projekty i scenariusze. Mając do dyspozycji: halę z olbrzymim blue screenem, motion capture i motion control, możemy w pełni panować nad planem zdjęciowym realnym i wirtualnym, wykreować dowolny świat i idealnie zgrać go z klasycznym materiałem zdjęciowym lub w stereoskopii.
PREWIZUALIZACJA
Dział VFX oferuje w okresie preprodukcji pełne wsparcie w opracowaniu koncept artów, layoutów storyboardów, animatików 2D i 3D. Z użyciem Motion Capture przenosimy prewizualizację na wyższy poziom, na którym reżyser może w czasie rzeczywistym planować sceny w wirtualnej scenografii, z wirtualnymi aktorami, a do tego filmując je wirtualną kamerą.
CGI
Dział CGI modeluje i teksturuje assety na potrzeby efektów specjalnych. Opierając się na najlepszych narzędziach na rynku (Mudbox, Zbrush, Maya, Houdini) tworzy cyfrowe scenografie, aktorów i wszystkie elementy potrzebne do ujęć w filmie. Wszystkie obliczenia opierają się na renderfarmie.
ANIMACJA
Dział animacji oparty na Maya i MotionBuilder porusza się płynnie we wszystkich technikach – od animacji postaci, przez animację rysunkową, aż po motion graphics. Wspierany pracami działów Motion Capture i CGI, oferuje animację cyfrowych dublerów, symulację tłumów i animację CG twarzy.
SYMULACJA
Na potrzeby filmu dział symulacji przygotowuje elementy takie jak ogień, dymy, ciecze i ekosystemy do budowy cyfrowych środowisk. Wewnętrzny dział R&D tworzy indywidualne narzędzia, spełniające specjalne wymogi klienta.
COMPOSITING
Compositing pipeline oparty na Nuke X, Flame 2011 jest gotowy do pracy w rozdzielczościach 2K i 4K oraz w stereoskopii. Dział oferuje usługi w zakresie match move, rotoscopy, matte paint.
MATTE PAINTÂ
Dział Matte Paint jest odpowiedzialny za set extensions, environments i sky replacements w ujęciach filmowych.